رویه بازگرداندن کالا

با خیال راحت خرید امن را برای خود رقم بزنید.

قوانین و شرایط مرجوعی و تعویض کالا در رکسوس

  1. زمان اطلاع‌رسانی: اگر پس از تحویل کالا متوجه مغایرت یا مشکلات فیزیکی و ظاهری شدید، تا ۲۴ ساعت پس از تحویل کالا فرصت دارید که به پشتیبانی رکسوس اطلاع دهید.

  2. شرایط بسته‌بندی: در صورت تایید مرجوعی از طرف رکسوس، اطمینان حاصل کنید که روی جعبه کالا هیچگونه آدرس یا نوشته‌ای نباشد؛ در غیر اینصورت، سفارش شما شامل امتیاز تعویض کالا نخواهد شد.

  3. اقلام داخل جعبه: تمامی اقلام موجود در جعبه کالا به همراه کارت گارانتی باید مرجوع شوند.

  4. آسیب در حمل و نقل: اگر جعبه کالا در حین بازگشت توسط شرکت حمل و نقل آسیب ببیند، مسئولیت آن با شرکت حمل و نقل بوده و پیگیری آن برعهده مشتری است.

  5. شرایط مرجوعی: سفارشات تنها در صورت مغایرت یا خرابی مرجوع می‌شوند و امکان لغو سفارش به دلیل انصراف از خرید وجود ندارد، لذا در هنگام خرید دقت نمایید.

  6. زمان بررسی: بررسی سفارش عودت داده شده تا ۴ روز کاری از زمان تحویل به طول می‌انجامد. در مواردی که بررسی ایراد باید توسط گارانتی انجام شود، این زمان ممکن است تا یک هفته کاری طول بکشد.

  7. ایرادات فیزیکی: ایرادات فیزیکی مانند شکستگی، ضربه، خط و خش شامل ضمانت بازگشت کالا نمی‌باشد، لذا در زمان تحویل کالا به بسته‌بندی و محتویات داخل آن دقت کنید. لطفاً هنگام جعبه‌گشایی از سفارش خود فیلم تهیه نمایید تا در صورت وجود آسیب در حین نقل و انتقال، از طریق فیلم قابل اثبات باشد.

  8. پیکسل سوخته: تا ۳ پیکسل سوخته شامل ضمانت بازگشت نمی‌شود و بیشتر از آن (تا ۷ روز پس از خرید) شامل تعویض کالا می‌شود.

  9. ایرادات نرم‌افزاری و استفاده نادرست: ایرادات نرم‌افزاری و استفاده نادرست از دستگاه شامل ضمانت بازگشت نمی‌شود.

  10. یکبار ضمانت: ضمانت بازگشت کالا تنها یک بار برای هر سفارش اجرا می‌گردد و شامل کالای جایگزین نمی‌شود.

  11. نام و مدل محصولات: حروف انگلیسی که در نام و مدل برخی محصولات درج می‌شود (مانند حرف C در لپ تاپ لنوو Ideapad 3-C) تنها برای تمایز کانفیگ‌های مختلف در سایت استفاده می‌شود و بر روی جعبه یا خود محصول چنین کاراکتری وجود ندارد. معمولاً بر روی جعبه لپ تاپ پارت نامبر دستگاه درج می‌شود که ممکن است با پسوند دستگاه در سایت متفاوت باشد.

  12. بررسی اقلام همراه: در زمان تحویل کالا، وجود اقلام همراه و کارت گارانتی را بررسی نمایید؛ در صورت مفقود شدن اقلام همراه و یا کارت گارانتی امکان تعویض و یا مرجوعی کالا وجود نخواهد داشت.

  13. پس از ۷ روز: پس از گذشت ۷ روز ضمانت بازگشت کالا، خدمات گارانتی و پشتیبانی بر عهده شرکتی است که به عنوان گارانتی در هر محصول قید شده است.